FREE SHIPPING ON ALL ORDERS OVER $200

Venison Shortloin

Frozen

Low stock - only 1 left!

In-stock
In stock at First Light Farms NZ
In-stock
In stock at First Light Farms NZ

Low stock - only 4 left!

In-stock
In stock at First Light Farms NZ
Out of stock
Out of stock

Product Details

  • Shipping and returns

    We deliver to all urban North and South Island addresses. Orders are dispatched Monday – Thursday on an overnight service for delivery the following day. Our shipping rate is $9.50 nationwide and we offer free delivery for all orders over $200.

    We aim to get your order processed and dispatched within 2 working days. Once your order is dispatched, an automated track and trace email will be sent so you can track your order from depot to door. Please check your spam folder if you don’t receive this.

    All orders containing perishable product are shipped with authority to leave instructions. We are unable to deliver directly to rural addresses as an overnight service is not available. For our rural customers, we have the option to deliver your order to the nearest NZ Courier depot or agent for collection. We will contact you to confirm collection before dispatching your order.

    Returns

    As we are sending perishable product, we are unable to accept returns. If an order is incorrect or experiences a shipping delay, please contact us at [email protected]

  • Ingredients and nutritional information

    100% NZ pasture raised Venison.

  • Customer reviews

    Customer Reviews
    5.0 Based on 3 Reviews
    5 ★
    100% 
    3
    4 ★
    0% 
    0
    3 ★
    0% 
    0
    2 ★
    0% 
    0
    1 ★
    0% 
    0
    Write a Review

    Thank you for submitting a review!

    Your input is very much appreciated. Share it with your friends so they can enjoy it too!

    Filter Reviews:
    TH
    01 Jan 2024
    Tim H.
    New Zealand

    Venison Shortloin order problems

    The first disappointment was that the instead of 500g of product as ordered we received 420g which left our meal short of meat. An online enquirey was made regarding a possible over-charge but there was no response from First Light. Secondly, the couriers left the package in an exposed location which caused the meat to thaw. Whilst somewhat unfortunate, the packaging around the meat was not sealed which allowed the thawed liquid to leak throughout the packaging and onto the driveway. This caused a substantial mess along with a significant loss of moisture from the venison. Given the above issues and a lack of response from First Light from our initial enquiry it is unlikely that we will purchase anything from this company again.

    02 Jan 2024

    First Light

    Hi Tim, we're really sorry you received an incorrectly weighed product and the meat did not arrive in the condition we would expect. Unfortunately we didn't receive the email you sent directly, but since receiving your feedback our customer service team have been in touch and put through a refund for that purchase. We appreciate all feedback and will always do what we can to correct any issues. If you have any further questions, please get in touch - [email protected]

    NI
    12 Nov 2023
    N I.
    New Zealand

    Delicious

    Our favourite meat and cut - great service, always

    AN
    02 Nov 2023
    Athol N.
    New Zealand

    Delicious

    Tasty and tender. Easy to cook and overall great experience. Had with a cranberry jelly, thyme and beef stock reduction.